četrtek, 29. november 2007

zimske radosti

Ni mi všeč, da je mraz.....sicer je romantično....meglice....dim, ki se ovija okrog pogovorov in poljubov. Vsako bitje spremlja pravljični oblak......kot da šele zima razkrinka naše angele varuhe....but still...
Ta rezoč zrak, ki grize do globin, se mi ne zdi naraven. Najbolj ironično je to, da sem bila v tem času rojena. Mogoče je vse skupaj post porodna travma. He, he....zavračanje realnosti. Ker sem se prostovoljno izkobacala iz varne duplinice, pa si tega še nisem oprostila. Sicer me čaka prelomnica kmalu...mogoče z njo pride tudi resnično sprejemanje življenja in letnih časov...sprejemanje sebe.
Bom končno nehala kriviti luno za vsako solzo, ki se rodi v mojih očeh in nesramen nasmešek, ki se trga iz mojih ustnic......

1 komentar:

Davorka Pozgan pravi ...

ja kje jih sam najdes, tele gretke?:)