četrtek, 29. maj 2008

undertow

Sonce riše meje civilizacije po mojem telesu, jaz si pa želim med pesek in valove, kjer ni tkanin in ljudi. Pustila bi mutiranim žuželkam, da me malo pogrizejo in se naslajala nad dominantimi tokovi. V mestu vlada prisila olikanosti......moja duša pa je divja. Voham nevihto, ki se plazi proti kotlini in čakam na strast da pride z njo.

9 komentarjev:

Shia JeZeBel pravi ...

Tudi jaz bi šla nekam, kjer ni oblek, za katerimi bi se skrivali :-) Očitno je nekaj v zraku!

btw: ravnokar prebrala tvoj intervju v Blogroli :-) Me like! Čestitam!

evil nina pravi ...

@shia hvala, jaz sem tut tvojga prebrala in bla navdušena...izpadle sva pa obe gorgeous thanx to miss Lamovšek

Anonimni pravi ...

Me too. Blogorola namreč. Čutim povezanost. Mogoče zaradi nezadovoljstva nad stanjem družbe. Mogoče zaradi stalnih analiz vsega okrog sebe. Sicer iz povsem drugega filma. Vendar je tu nepremagljiva potreba, da vzpostavim kontakt. Evo.

evil nina pravi ...

@trick dobrodošel v svet zasanjanih in rahlo razpizdenih bitij

Anonimni pravi ...

Hvala. Sem verjetno malo drugače zasanjan od tebe. Mogoče zato, ker sem preveč praktičen in premalo umetniški. Preveč v levi in nič v desni hemisferi. Ampak jezen na svet tak kot je. In z iluzijo, da bom vse spremenil. A obstaja še kakšen manj efektiven način chatanja kot tole? :)

evil nina pravi ...

@trick ne, ta je najbolj neefektiven.

BLOG(FUCK)ER! pravi ...

Z trdim prebran intervju!

evil nina pravi ...

@dicky hardy: it's a compliment coming from you....sem te predlagala za intervju, pa da vidimo kaj se bo zgodilo s trdoto, hehe

B E L A pravi ...

haha... which reminds me soooooooooo much....lopud 200kolkže??