sobota, 10. maj 2008

wasted

Ponoči se okrog mene sprehaja strast.....mi razkazuje svoje telo, a ga vedno umakne, ko jo poskušam polizati. V sanjah mi kaže svojo moč.....zbujam se mastno nepotešena in zmedena......koža polzi po namišljenih ostankih slasti in hrepeni po nečem konkretnem. Ulice so oropane poželjenja, mimobežniki mi nikoli ne zadišijo in vedno bolj me vleče na drugo stran, kjer so dotiki manj škodljivi......

2 komentarja:

Shia JeZeBel pravi ...

Moram priznati, da me vedno znova navduši, kako obračaš besede in uloviš razpoloženje, ki smo ga vsi kdaj začutili, a ga le redki spravijo na papir tako pristno, da bi lahko občutke med branjem skoraj prijel.

evil nina pravi ...

@shia....obe imava neko zasanjanost v zapisih...tebi uspe na pravljičen način ostati v mejah razumljivega, mene pa odnaša v abstrakcijo....važen je občutek, ki ostane