četrtek, 22. maj 2008

moja moja

Danes sem se prelivala v množici, kot da sem del reke....a vseeno edinstvena. V ušesih mi je odmevala alternativa in otožen glas me je vlekel daleč stran.....proč od mesta in telesa. Ujetost je le še slutnja stanja duha.....misli se počutijo svobodne....telo se ne zvija več v žalostni bolečini....kot da je dež dokončno izmil zimo iz mene in sonce izkalilo tisti del mene, ki mi je vedno znova všeč....brez nestrpnosti....brez strahu.....

2 komentarja:

luka pravi ...

nekega dne sem se zagledal preko roba...od takrat vidim le to...in danes čisto naključen dan zagledam tebe, ki že stojiš na drugi strani...
pišem tebi, ampak nič manj kakor sebi; zato te vprašam; kaj vidiš, ko zapreš oči, ene in druge, kaj vidiš ko ne gledaš?

ti luna jaz volk...

Fuge


Zini mi!
Kaj kriči v globini fug,
ki kakor črne modrine
In dekline up
kriči
In uporabi skrb src
ki trobijo in trobijo
eksistenci v poljub
Neskončno iskanje rojstnega kraja
obljubljenega doma
kakor smrt domačega
in razočaranju podobnega občutka
ki gori v stran luči
mehkih vzglavnic sredi noči.

Obljubljam
obljubi
v obljubo
da bo

evil nina pravi ...

@luka:ko ne gledam bolje slišim....šepetajo mi skrivnosti
jaz princesa ti razbojnik