torek, 22. januar 2008

not now

Rada bi se prepletala z nečim božanskim....začutila rahlo nazobčeno kožo in pustila parajočemu zobovju, da me raztrga na stotisoč delov.....nato pa odvrgla možgane v najbližji smetnjak in se pretvarjala, da sem danes pametna.......se izvila nujnosti in strogohotnim skušnjavam.....izhlapela......po....časi....

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ne razumem natancno o cem pises, se mi pa vseeno zdi da razumem...ne vem, tak cuden obcutek...mogoce si pa htela povedat prav to...da je vse tak prekleto cudno vcasih...hkrati pa tako prekleto fajn...

evil nina pravi ...

točno to....me veseli, da ti je končno uspelo...pokomentirat..
sem v takem stanju, da ne morem nič konkretnega napisat....

Anonimni pravi ...

ja, clovek kar ne more verjet ja, mi je koncno uspelo pokomentirat ja...zanimivo to tvoje pisanje...sem zdaj prebral cisto vse kar si do sedaj napisala...zanimivo...da si ti nekje tam in pocnes kar pac pocnes, gres skozi dan s taksnimi in drugacnimi dozivetji, se grizes, bojis, smejis, jes, beres, se druzis, kakas, lulas, dozivljas, ljubis...vse to pocnes in delcek tega spises na te strani in dajes vpogled drugim...in te beremo...zato je potreben pogum...kajti ti ves, da te beremo...nenehno si na preizkusnji...od vseh nas...ampak ves, dokler je iskreno je vse o.k. in je tako prav in fajn...vem, da sem zdaj zabluzim...mi je zal...lepo se mej...pa upam, da hitro razkrijes se kak del sebe...heh...lepo mej...

tripper pravi ...

jebemuboga, gdaj bo kšn nou post?

Anonimni pravi ...

sem preprican, da bi se zlahka zaljubil vate...zato je bolje, da se nikdar ne srecava...

B E L A pravi ...

jah sem že tretjič čekirala...pa še nič...pikica...we are waiting...