torek, 8. januar 2008

body snatchers

Sumim, da je ponoči moje telo prevzelo neko drugo bitje. Simptomi so grozljivi.....popolnoma spočita sem se zbudila (pre)zgodaj zjutraj, moja razvajena usta se že celo jutro neramno smejijo (kljub temu, da se nisem predajala telesnim užitkom), opravila sem že vse grozljive opravke, ki sem jih odlašala zadnjih 6 mesecev......višek pa je nemirna želja po delu.
This is not me.
Postnovoletno samodisivanje je očitno dobilo človeško obliko.....no ja, tudi Ostržek je postal čisto pravi fantek.....mogoče sem pa jaz postala čisto prava Nina.

3 komentarji:

tripper pravi ...

ej svesti, polinkal sem te na svojem blogu. JUST SO YOU KNOW.

Shia JeZeBel pravi ...

Ja smešno je, kako včsih takoj po novem letu postanemo nekdo drug... Bolj cista oblika tega, kar si mogoce zelimo biti. A slednja pocasi zbledi tam nekje do srede februarja, ko spet komaj cakamo na naslednje leto, ki bo po napovedih vrlih astrologov menda res fantasticno ;-)

evil nina pravi ...

@shia: včasih se vseeno zgodijo neki premiki, ki nimajo veze s časom in zdržijo vse pritiske sezon....tudi poletne romance se kdaj pa kdaj spremenijo v ljubezen, ki preraste letne čase.