četrtek, 27. november 2008

lost

borim se proti demonu brez obraza
lomim kosti ob meglo
izpostavljam srce varljivim radostim

premagala me je lažna vsebina v plastični embalaži.....

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

me gusta ...me gusta mucho

Marta L. pravi ...

ja pikica, a sem ti rekla, da moraš piti caprinijo iz steklenega! ;)

dons malo pohajkoujemo shia, jakob... 040 929 989 moja začasna cifra !!

Jacob pravi ...

:-D

i hate that ... stvari, ki so pa ne veš kaj točno so, in se moraš še postaviti po robu... in potem je tako sladko, ko lahko za hip ubežiš in vrjameš...

cmok*

evil nina pravi ...

Callisto...cmok nazaj..

B E L A pravi ...

lest
1. for fear that; so that (one) should not (used negatively to introduce a clause expressive of an action or occurrence requiring caution): He kept his notes by his side lest faulty memory lead him astray.
2. that (used after words expressing fear, danger, etc.): There was danger lest the plan become known.