četrtek, 27. marec 2008

amar nat

Ko bi lahko prebarvala sebe....premaknila par organov in drugače zvila črevesje, da bi dobila lažen občutek spremembe. Obleke ne delujejo več in vedno glasneje se lasje spogledujejo s škarjami. Vse bom spet prej porezala, premazala in zaflikala.....vse pred tistim, kar me čaka.......česar se bojim. Problem ni več v meni. Problem je v ponudbi, ki je ustvarjena v samo dveh variantah...meni pa nobena več ni všeč. I need love.

6 komentarjev:

B E L A pravi ...

ja...bliža se prelomnica z lasmi...in verjetno bo to začetek...

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Marta L. pravi ...

lubčki, lubčki ... na laske :)

evil nina pravi ...

kalar...what the fuck was this?!

erik pravi ...

Pusti laske pri miru, sprehod v naravi pod drevesi, ko ti v nosnice vdari svež zrak, ko si sama pod mogočnimi krošnjami, ko začutiš utrip zemlje medtem ko objemaš drevesa, ko se ponovno prizemljiš, ko te opazujejo palčki in vile, ki se ti prikupno smehljajo in te cukajo za lase. Vabim te v moje domovanje kjer se vedno znova in znova najdem.

evil nina pravi ...

erik...če me pelješ pod svoje najljubše drevo.....moja so predaleč...kiss