sreda, 10. december 2008

drowning

moje bistvo se utaplja v navideznih priložnostih...
vse me čaka...jaz čakam na vse...
in tako si zreva iz oči v oči...jaz in moja neodločna prihodnost...
obe čakava na znak...potezo.
njena usta so nema, moje roke otrple....

sanjam kite krvavih zob, ki se hočejo le igrati...
vedno znova...
obstaja interpretacija te sprevržene paralelnosti?

5 komentarjev:

Marta L. pravi ...

Dobro vem, kako je prihodnost nema in roke otrple. A včasih mislim, da jo je treba oklofutati in videti, če bo zakričala. Če noče,
zakriči ti!

evil nina pravi ...

jaaaaaa.sm sumim, da zadnje čase tut ne sliš več najboljš...hih

Jacob pravi ...

we have to fight... right? forca :D

cmok*

evil nina pravi ...

yes Callisto...we do...kisssssss

Anonimni pravi ...

Objemi kita v sanjah, obriši kri z zob in mu na ušesa zašepetaj kam naj te odpelje v prihodnost. <3